استراتژی سئو و فشرده سازی تصاویر
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


تدوین و تاسی از یک استراتژی بهینه سازی تارنما مناسب برای کمک به بازدید های طبیعی بیشتر و تقویت وب سایت در گوگل ضروری هست و شما بایستی با به کار گیری از یک نرم افزار مشخص و استراتژی بهینه سازی داشته باشید تا براساس آن عمل فرمائید. گزینش اهداف ، روش ها ، بازخوردها و فاکتورهایی که در موفقیت seo تاثیر دارا‌هستند قادر است مسیر را برای شما کوتاه تر و حرکت به سمت استحصال درجه های بهتر در گوگل را سریعتر نماید.

تهیه و تنظیم یک نرم افزار سئو جهت کسب به نتایج مطلوب قادر است استراتژی های بهینه سازی مانند اصلاح ساختار ، بهبود لینک و پیوند سازی ، نگارش محتوا ، ارتقای برند ، ارتقا تعامل با شبکه های مردمی تشکیل گردد و روند متفاوتی داشته باشد. در برخی از مقاله ها استراتژی هایی با 8 مرحله و در برخی دیگر بعضا تا 30 مرحله را ذکر کرده اند که کل آنها از یک الگوی ثابت پیروی می کنند با این تفاوت که بعضی هر مرحله را با دو یا تعدادی زیرشاخه ارائه میدهند. 

دوره آموزش سئو

استراتژی seo 10 مرحله ای
اعمال درست استراتژی بهینه سازی وب سایت چیزی فراتر از مقررات و مبانی بهینه سازی می باشد و مناسب اشخاصی با پندار رقابتی و جهت توفیق بر رقبا است. استراتژی های بهینه سازی یعنی اینکه میخواهم وب سایت من نه صرفا در برگه اول گوگل ، بلکه در مرتبه اول قرار بگیرد.

در استراتژی seo نه فقط بایستی روش ها دقیق بیان شوند ، بلکه چگونگی اجرای هر روش ، ترتیب مراحل و مقصود گذاری دقیقی مشخص و معلوم شوند.

ما قصد داریم پروسه تفصیلی 10 مرحله ای را برای تشکیل داد استراتژی seo طبق تجربه و آموخته های خود و با تجمیع آحاد مقاله ها منتشر شده در این باره با شما به اشتراک بگذاریم. انتخاب مخاطبان غرض و انجام تحقیقات و استیناف های مربوط به بازار و رقبا ، استراتژی های تشکیل داد محتوا ، و اهداف و حق اولویت های مدنظر ، سئو داخلی و خارجی ، لینک و پیوند سازی ، بروزرسانی مطالب و تحقیق بازخوردها کلیات استراتژی مد حیث ما‌را تشکیل می دهند.

از این استراتژی میتوانید در seo انواع وبسایت ها و فروشگاه اینترنتی به کارگیری نمائید اما در جزئیات هر مورد ممکن می‌باشد تغییرات کوچکی در لحاظ گرفته گردد

جهت تحقیق سفارش می شود: بهترین نحوه های seo در سال 2020

گزینش مخاطبان غرض
او‌لین قدم در استراتژی بهینه سازی سایت ، انتخاب و معین نمودن مخاطبان مقصود شماست. مخاطبان غرض شما دسته مشخصی از عده ای می باشد که شما قصد ارائه مال یا خدمات و تفکرات خود را به آن ها دارید.

به طور سنتی ، تمجید استفاده کننده مقصود مشتمل بر تعیین سن ، مال ، شرایط جغرافیایی و خصوصا نیازهای آنها است.

چیزی که برای استراتژی بهینه سازی سایت خود نیاز دارید این میباشد که آن‌ها چه می خواهند؟ چه نیازهایی از مخاطبان شما برآورده نشده می باشد؟ پی بردن این موردها به ما امداد می کند تا یک روئت کرد درست از نیازها و علایق مخاطبان خود بدست بیاوریم.

استراتژی بهینه سازی ساختار داخلی وبسایت
یکی از مهم‌ترین روند در استراتژی سئو وب سایت ، طراحی و اصلاح اصولی ساختار نرم افزار نویسی و قالب بندی وبسایت میباشد. آغاز بایستی چهارچوب مناسب و مطلوبی متناسب با نوع کار تجاری خود تعریف فرمایید و زیرساخت های لازم را تعیین و راه اندازی کنید. بعد سئو ساختار داخلی مانند بهینه سازی قالب ، تجمیع و فشرده سازی کدها ، تعریف‌و‌تمجید تگ های h1 و h2 ، تنظیم کلیه متاتگ های ورقه و بخش اعظمی از مورد ها دیگر را ایفا دهید. برای سهولت در اجرای این مرحله می‌توانید از سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ها مانند وردپرس به کارگیری کنید و با نصب قالب فراهم اکثری از موردها را بصورت از پیش تعریف‌و‌تمجید شده در مشت بگیرید. هرچند که کماکان نیاز به سئو برخی موارد وجود دارد.

توضیحات تکمیلی و طریق های تخصصی مرتبط را تفحص نمائید: seo داخلی سایت

 

جستجو و گزینش کلمه ها کلیدی
در چه صنعتی فعالیت می کنید؟ چه حصول و کاری دارید؟ رقبای شما چه اشخاصی می‌باشند؟ مخاطبان شما با چه لغت ها کلیدی قصد به بازدید از محصول ها و خدمات مشابه شما‌را داشته اند؟ ترند کدام کلمات از دیگر بالاتر است؟

کل این سوالهای جهت استراتژی گزینش عبارات کلیدی برای سئو عنایت دارااست. شما میتوانید با به کار گیری از ابزارهایی مانند گوگل ترند ، کلمات کلیدی متناسب با گزینه وب سایت خود را بیابید ، درصد فراوانی و تعداد دفعات جستجو شده در طول هر هفته یا ماه را ببینید و مهم‌ترین کلمه ها کلیدی را انتخاب نمائید. همچنین رسیدگی راجع به با عباراتی که رقبای شما با آن ها در لیست نتیجه ها جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند ضروری می باشد.

استراتژی seo ، ساخت و ساز و انتشار محتوا
موقتی که عبارات کلیدی اساسی را معلوم نمودید بایستی به سراغ ساخت محتوا حول آن مورد بپردازید. گوگل از ایجاد کرد محتوا به عنوان روشی کارا در سئو خیال می کند و طبق مقاله ها جدید منشتر شده تاکید فراوانی بر محتوای مناسب و کیفیت خوب دارد. ایجاد کرد محتوا در استراتژی بهینه سازی نقش کلیدی بازی می کند و باید به صورت پیوسته و روزانه صورت بپذیرد. رعایت استراتژی بهینه سازی محتوا در هر مطلبی که منتشر می گردد ضرورت دارااست و تمام عناوین ، هدینگ ، تگ ها و لینک و پیوند های داخلی را دربرگیرنده شود.

 

استراتژی لینک و پیوند سازی ورودی و خروجی
لینک ها علاوه بر اینکه سیگنال و موعظه برای خزنده های موتور جستجو هستند و ارتباط دربین محتوای صفحه ها را آرم می دهند ، بر روی ارتقاء یا کاهش اتوریتی صفحه ها هم پیوند های ورودی و هم لینک خروجی تاثیر دارا هستند به همین استدلال هم لینک سازی داخلی و هم بک لینک های خارجی می بایست متناسب با عنوان ورقه و با انکرتکست مناسب درج شوند.

سفارش می‌کنیم نوشته ی علمی مقابل را قطعا مطالعه فرمائید: راه‌های پیوند سازی صحیح

استراتژی بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر
استراتژی seo تصاویر مشمول چندین مرحله و نحوه میگردد. شروع می بایست تاکید کنیم که حتما در مطالب و محتوا از به کار گیری تصویر ، عکس و ویدئو غافل نشوید و تلاش نمایید برای هرکدام یا دو سرفصل قطعا یک تصویر مرتبط قرار دهید زیرا ایندکس تصاویر در موتور جستجو گوگل اعتبار بیشتری به ورقه خواهد داد.از تصاویر مرتبط با متن به کارگیری نمایید ، یک نام خوب برای تصویر خود تعیین فرمائید ، بعد ها تصویر را متناسب با ابعاد ورقه تهیه و تنظیم کنید.

در صورت امکان از srcset استفاده کنید.خصوصیت srcset وقتی کاربرد داراست که از متاتگ source در تگ picture به کارگیری کنید و برای لود سریعتر اندازه و حجم تصویر را کاهش دهید.

در نهایت جهت تحقیق خوب توسط خزنده های گوگل ، به تصویر توضیحات اضافه کنید و درج متن جایگزین یا تگ alt را از خاطر نبرید.

پیگیری اخبار روز بهینه سازی و مقالات جدید
تغییرات در الگوریتم های گوگل بسیار سریع اعمال میگردد و معمولا هرچند وقت یک بار در تصمیمات خود تغییراتی می دهد که سبب ساز به بی ارزش شدن راه‌های قدیمی می‌شود. در‌این‌حالت‌ شما نیز باید استراتژی بهینه سازی خود را کمی تغییر دهید و طرز هایی که مدنظر موتورهای جستجو می باشند را اعمال فرمایید ف زیرا در نهایت غرض از seo برآورده نمودن رضایت و جلب توجه موتورهای جستجوست.

رسیدگی و آنالیز بازخوردهای محتوای منتشر شده
وقتی که مقاله یا ورقه جدیدی را منتشر می کنید ، یا از سایت دیگری بک لینک و پیوند می‌گیرید باید واکنش و نتیجه ها آن را تفحص کنید. برای این مراد از ابزار google analytics به کار گیری نمایید. گوگل آنالیتیکس به شما معیار موفقیت یک محتوا در جذب مخاطب را نماد می دهد. برای هر شیت bounce rate و نرخ بازدید و خروج را مشخص و معلوم می نماید و در شرایطی‌که شیت ای از وبسایت بازدید خیر نداشته باشد و یا مجال مجال حضور استفاده کننده روی صفحه ذیل باشد به راحتی متوجه می شوید.

برای بک پیوند هایی که دریافت کرده اید هم می‌توانید از گوگل آنالیتیکس کمک بگیرید و گزارش های هفتگی به شما خواهند بیان کرد که از کدام وب سایت ها ورودی مناسبی دریافت کرده اید و کدام بک پیوند ها بی منفعت بوده اند.

 

بازبینی محتوای کهن
در نوشته ی علمی بروزرسانی محتوای دیرین ، مداقه اصلاح و بهبود محتوایی که زمان مجال نسبتا وقتگیر از فرصت انتشارش پیشین را توضیح دادیم و اشاره کردیم که از چه طرز هایی برای بازبینی و ارتقاء یک پست یا نوشته به صفحه اول گوگل به کارگیری نمایید. در واقع یک کدام از استراتژی های seo در یک‌سری سال اخیر بازبینی محتوای قدیمی و بروزرسانی آن بوده میباشد که گاها تا 70 درصد بازدید یک وبسایت را ارتقاء داده میباشد.

درج تبلیغات متنی
برای ارتقاء بازدید و بیشتر دیده شدن تارنما ، خلال تکثیر هفتگی محتوا و مطالب نو در وبلاگ تارنما خود ، می بایست استراتژی offpage seo با نحوه هایی مثل رپورتاژ ، ثبت بک پیوند ، درج تبلیغات متنی در شبکه‌های‌عمومی و انجمن های تخصصی را در پیش بگیرید. تبلیغات متنی به ارتقا کاربر شما امداد می کنند و برای دامنه شما پیوند های کیفیت خوب بسیار بالا به ارمغان میاورند.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: